ZASADY NABORU STUDIA I STOPNIA

Informacji udziela Dziekanat Wydziału Inżynieryjnego Wyższej Szkoły Zarządzania Środowiskiem w Tucholi w godzinach urzędowania. Kandydaci na studia składają wymagane w procesie rekrutacji dokumenty drogą pocztową przesyłając na adres Dziekanatu WSZŚ w Tucholi.

tel./fax 52 559 19 87 
e-mail  wszs@tuchola.pl
https://www.wszs.tuchola.pl

Rekrutacja internetowa

Prosimy o wprowadzenie Państwa danych do systemu informatycznego uczelni – pod linkiem WIRTUALNY DZIEKANAT rejestrujemy się w zakładce Rekrutacja / Rejestracja.

Informacje dotyczące rekrutacji 2024/2025

1. Kandydaci na studia I stopnia składają następujące dokumenty:
– podanie o przyjęcie na studia (formularz podania należy pobrać ze strony internetowej uczelni: pobierz – podanie prosimy wypełnić czytelnie drukowanymi literami),
– kserokopia oryginału lub odpisu świadectwa dojrzałości,
– orzeczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do studiowania na obranym kierunku (skierowanie na badania lekarskie dla kierunku leśnictwo, skierowanie na badania lekarskie dla kierunku inżynieria środowiska). W przypadku przedłożenia orzeczenia lekarskiego stwierdzającego przeciwwskazania zdrowotne do podjęcia studiów, Dziekan może odmówić dopuszczenia kandydata do dalszego postępowania na wybranym kierunku. Uczelnia udostępnia kandydatom szczegółowe informacje o czynnikach szkodliwych, uciążliwych lub niebezpiecznych dla zdrowia występujących w miejscach odbywania studiów.

Karta informacji o zagrożeniach biologicznych kandydata na studia

– 2 fotografie legitymacyjne (format 35x45mm) bez nakrycia głowy na jasnym tle, oraz plik ze zdjęciem legitymacyjnym wg poniższej specyfikacji: format pliku JPG, rozdzielczość 300 dpi, wymiary w pikselach: 237×296, zalecana wielkość pliku nie większa niż 50kB (plik ze zdjęciem prosimy przesłać na adres e-mail: wszs@tuchola.pl – nazwa pliku powinna zawierać imię i nazwisko kandydata wg wzoru: np. jan_kowalski),
– dowód uiszczenia opłaty rekrutacyjnej i wpisowego, wnoszonych przez kandydata ubiegającego się o przyjęcie na studia:

  • opłata rekrutacyjna wynosi 85,- zł na wszystkie kierunki,
  • wpisowe wynosi 200,- zł na wszystkie kierunki,
  • opłatę rekrutacyjną oraz wpisowe wnosi kandydat w chwili złożenia podania na konto WSZŚ w Tucholi: Bank Millenium S.A. w Warszawie nr 13116022020000000038802025

2. Wyżej wymienione dokumenty o przyjęcie na studia należy składać:
– osobiście w Dziekanacie WSZŚ w Tucholi – należy pracownikowi Dziekanatu WSZŚ w Tucholi okazać oryginały dokumentów celem potwierdzenia zgodności z oryginałem danych wymaganych w procesie rekrutacji lub
– drogą pocztową na adres Dziekanatu WSZŚ w Tucholi, ul. Pocztowa 13, 89-500 Tuchola – zgodność z oryginałem dokumentów oraz danych wymaganych w procesie rekrutacji zostanie potwierdzona przez Dziekanat WSZŚ w Tucholi w terminie późniejszym.

Klauzula informacyjna dla kandydatów na studentów zgodna z RODO

3. O przyjęciu decyduje kolejność złożenia wszystkich wymaganych dokumentów, aż do do wyczerpania ustalonego limitu miejsc.

4. Studia w Wyższej Szkole Zarządzania Środowiskiem w Tucholi są płatne. Wysokość opłat na poszczególnych kierunkach oraz warunki ich uiszczenia określa Rektor w drodze Zarządzenia

Szczegółowych informacji na temat Uczelni, studiów i rekrutacji udziela telefonicznie Dziekanat Uczelni
ul. Pocztowa 13, 89-500 Tuchola, tel./fax 52 559 19 87, e-mail: dziekanat@tuchola.pl.

Menu dostępności (ALT+U)