Studenckie Koło Naukowe Marketingu
Wyższej Szkoły Zarządzania Środowiskiem w Tucholi
zaprasza Studentów
– chcących rozwijać swoje zainteresowania związane z różnymi aspektami aktywności promocyjnej przedsiębiorstw i organizacji, technikami marketingu i PR,
– interesujących się nowymi mediami, mediami społecznościowymi,
– mających niedosyt wiedzy o marketingu oraz umiejętności wykorzystywania nowych mediów i technologii w marketingu,
– pragnących zdobyć wiedzę i umiejętność organizacji wydarzeń związanych z zarządzaniem marką,
– chcących sprawdzić się już teraz – na studiach w różnych sytuacjach – jako organizatorzy, negocjatorzy, osoby pozyskujące informacje etc.
– zgłaszających gotowość wdrażania w życie pomysłów marketingowych, a także tych, którzy chcą posiąść tajniki zarządzania marką oraz mieć wpływ na kreowanie wizerunku Uczelni i dla jej wizerunku działać,
– pragnących poprawić swoje umiejętności miękkie, między innymi zdolność do pracy w grupie, organizacji pracy oraz własnego czasu, przyjmowania i uwzględniania różnych punktów widzenia,
– chcących osiągnąć efekty uczenia się dla przedmiotu Marketing.
Naszym celem jest pobudzanie w kreatywnych ludziach chęci zdobywania wiedzy teoretycznej oraz praktycznych umiejętności związanych z szeroko rozumianym marketingiem, niekoniecznie w sposób typowo akademicki.
Aby dołączyć do nas potrzebujesz tylko świeżego spojrzenia i energii.
Wszystkich zainteresowanych działalnością w Kole serdecznie zapraszamy do kontaktu z opiekunem.
Opiekun: dr Krzysztof Kannenberg
e-mail: rektorat@tuchola.pl
Komentarze