Studenckie Koło Naukowe Marketingu

Studenckie Koło Naukowe Marketingu

Wyższej Szkoły Zarządzania Środowiskiem w Tucholi

zaprasza Studentów

– chcących rozwijać swoje zainteresowania związane z różnymi aspektami aktywności promocyjnej przedsiębiorstw i organizacji, technikami marketingu i PR,

– interesujących się nowymi mediami, mediami społecznościowymi,

– mających niedosyt wiedzy o marketingu oraz umiejętności wykorzystywania nowych mediów i technologii w marketingu,

– pragnących zdobyć wiedzę i umiejętność organizacji wydarzeń związanych z zarządzaniem marką,

– chcących sprawdzić się już teraz – na studiach w różnych sytuacjach – jako organizatorzy, negocjatorzy, osoby pozyskujące informacje etc.

– zgłaszających gotowość wdrażania w życie pomysłów marketingowych, a także tych, którzy chcą posiąść tajniki zarządzania marką oraz mieć wpływ na kreowanie wizerunku Uczelni i dla jej wizerunku działać,

– pragnących poprawić swoje umiejętności miękkie, między innymi zdolność do pracy w grupie, organizacji pracy oraz własnego czasu, przyjmowania i uwzględniania różnych punktów widzenia,

– chcących osiągnąć efekty uczenia się dla przedmiotu Marketing.

Naszym celem jest pobudzanie w kreatywnych ludziach chęci zdobywania wiedzy teoretycznej oraz praktycznych umiejętności związanych z szeroko rozumianym marketingiem, niekoniecznie w sposób typowo akademicki.

Aby dołączyć do nas potrzebujesz tylko świeżego spojrzenia i energii.

Wszystkich zainteresowanych działalnością w Kole serdecznie zapraszamy do kontaktu z opiekunem.

Opiekun: dr Krzysztof Kannenberg

e-mail: rektorat@tuchola.pl

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój komentarz zostanie poprawiony przez stronę w razie potrzeby.

Zobacz inne wpisy z tej samej kategorii

Menu dostępności (ALT+U)